Over MediaMotiv
MediaMotiv is mede ontstaan vanuit het oogpunt dat Centric Narrowcasting Solutions (sinds 2009 Centric iTV Solutions) op zoek was naar een kwalitatieve partner in de markt om strategisch mee samen te kunnen werken op het gebied van media-exploitatie op haar digital signage netwerken. De keuze is hierbij gevallen op MediaMotiv. Digital signage of narrowcasting is het doelgroep-, tijdstip- en locatiegericht aanbieden van (commerciële) informatie d.m.v. lcd-schermen, (interactieve) displays en beamers. Inmiddels kunnen we dit onderscheiden in 'public' en 'personal' casting.

De initiator van MediaMotiv, Ronald Leenders, is tot oprichting in dienst geweest van Centric Narrowcasting Solutions als Sales Manager Media. Naast de media-ervaring '2.0' opgedaan bij Centric, heeft hij ruim 18 jaar media-ervaring in de b2c en b2b. Het arbeidsverleden bij o.a. Koninklijke Wegener NV maakt hier een groot deel van uit. Bij deze werkgever ontstond er voor het eerst een concreet raakvlak tussen printmedia en nieuwe media zoals webdesign, webvertising & digital signage.

Door deze achtergrond en kennis van de continue ontwikkelende markt, zijn wij in staat om voor ieder mediavraagstuk - onafhankelijk van budget - tot een oplossing op maat te komen. Het klantportfolio bestaat zowel uit profit als non-profit organisaties.

Op al onze diensten en leveringen zijn de Algemene Voorwaarden van MediaMotiv van toepassing; op verzoek wordt u kosteloos een exemplaar toegestuurd.